11 maaliskuuta 2015

Ensimmäinen asiakaspalvelupäivä

Heti loman jälkeen alotettiin asiakaspalvelu. Meidät on jaettu kahteen ryhmään. Toiset tekee harjoitustöitä sillon, kun toiset on asiakaspalvelussa tekemässä oikeita töitä. Mä tein kampauksen YouTube videon avulla. Kampaus onnistu ihan hyvin, mutta haluisin saada työni siistimmiksi.


Tiistaina mulle tuli asiakkaaks mun äiti, jolle värjäsin monisävyvärjäyksen ja leikkasin hänen hiuksensa. Oli hankalaa, koska äiti antoi mulle vapaat kädet. Hän oli miettiny, että hän haluaa mallin reilusti lyhemmäks ja väriks jotain räväkkää. Lähdin opettajan kanssa suunnittelemaan värjäystä. Päädyimme värjäämään tyven nectaya sarjan värillä 3VV+3N. Lisäksi pistettiin kaikkialle paljon kahden eri punaisen sävyisiä raitoja. Sen jälkeen leikkasin hiukset lyhemmäksi ja tarkoitus oli, että hiukset saa laitettua ilmavasti. Mun mielestä onnistuin hiuksissa tosi hyvin ja äitikin oli todella tyytyväinen!



Leikkasin myös lähiaikoina kotona pikkuveljeni hiukset! Haluttiin sille jotain erilaista kun yleensä, joten leikkasin hänelle sivut koneella lyhyeksi ja yhdistin pääliosan hieman keesimäisesti sivuihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti