01 syyskuuta 2015

NY-yritys ja asiakaspalvelu

Toinen vuos on alkanu just ja ollaan perustettu yritykset? Hullua sanon minä. Ollaan siis perustettu harjotusyritykset, jotka on vuoden pystyssä. Mun kanssa yrityksessä on Jenni ja Julia. Meijän yrityksen nimi on JMJ Hair & Beyty Business NY ja liikeideana on tehä töitä Aki Korpisen tiloissa ja tehä erilaisia keikkatöitä. Me tehään siis erilaisia hemmotteluiltoja ja muutakin keikkaa mitä nyt satutaan keksimää. Meillä on tarkotuksena lähtee kolmantena vuonna luokan kanssa ulkomaille ja se motivoiki tekemää töitä niska limassa haha. Uskon, että eessä on tosi raskas vuos ja varmasti oppii yrityksen myötä ihan älyttömästi uutta. Tosi hyvä juttu. että käyään nyt yrittäjyyttä, niin kaikki osaa arvioida, että onko ittestään yrittäjäks tulevaisuudessa. Kokonaisuudessaan tää juttu pelottaa ja mietyttää, että miten selvitään kaikesta vastuusta ja raha-asioista.. Mutta ollaan kaikki tosi innoissaan ja tosissaan tän kanssa. Kohta pikkuhiljaa pitäis ruveta mainostamaan ja hankkimaan asiakaskuntaa hui. 


 Ollaan myös heti koulun alusta asti oltu asiakaspalvelussa palvelemassa. Mulla on ollu paljon leikkauksia ja pari värjäystä. Oon tykänny olla siellä ja tehä töitä, yleensä päivien jälkeen on kyllä tosi väsyny, mutta sellastahan se on. Ihme kyllä mua ei oo jännittäny yhtää nii paljoo ku enne. Oon jo paljon omatoimisempi ja työt menee paljon varmemmin. Asiakaspalvelussa oppii tosipaljon ajankäyttöö, tarkkuutta ja erilaisia tekniikoita. En oo vielä ollu kassassa ja vastaamassa puhelimeen ja se ehkä pelottaaki eninte, mutta eiköhä sekin tosi hyvin mee! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti