18 tammikuuta 2015

Paljon kaikenlaista

Koulua on vierähtänyt nyt jo kaksi viikkoa uudenvuode jälkee ja rytmiki alkaa jo palailemaa. Alotettiin koulu rennosti ja pikkuhiljaa alettiin käymään uutta asiaa teorian muodossa. Ollaan käyty läpi esimerkiksi laserhoito. Ollaan myös kokeiltu laserhoitoja osalle ryhmäläisistä.

Laserhoidon aineet 

Oon unohtanu ottaa monista tekemistäni töistä kuvat, mutta parista työstä olen muistanut ottaa kuvan. Isoveljelleni leikkasin ihan lyhyet hiukset koneella ja Essille kosmetologi opiskelijalle värjäsin liukuvärjätyt hiukset. 

Mun mielestä Essin hiuksista tuli tosi kivat ja hiuksiin ei jäänyt selvää rajaa, missä väri vaihtuu. Mutta mietimme Essin kanssa, että tyvi olisi voinut olla hieman tummempi.

Torstaina asiakaspäivänä leikkasin yhden miestenhiustenleikkauksen. En ollu pitkään aikaan leikannut lyhyitä hiuksia. (paitsi koneella) Olin kamalan epävarma alottaessani, mutta loppua kohden työ alkoi sujua jo paljon paremmin. Asiakas oli tosi tyytyväinen ja munkin mielestä hiuksista tuli tosi kivat. Päivän päätteeks leikkasin vielä kaverini huonot latvat pois. Tasausleikkaus alkaa olla jo aika varmaa puuhaa. Luulen, että kaikki leikkaukset alkaa asiakaspalvelun myötä sujua tosi hyvin. Mun pitää vaan keskittyä enemmän ja uskaltaa leikata rohkeasti.

Perjantaisin ollaan käyty Annen kanssa teoriaa. Meidä luokka ei pysty yhtää keskittymää teoriatuneilla, koska ollaa tehty niin paljon, eikä teoriaa ole tarvinnu kuunnella paljoo. Nyt kuitenkin on tosi hyvä, että tunneilla on kokeita ja asiat pitää oikeasti jäädä mieleen, jotta opiskeluissa pääsee eteenpäin.

1 kommentti:

  1. Hei, muistappas taas kun kirjoitat niin oikeat käsitteet! Puhutaan tyvestä värjäyksissä ei juuresta. Hyvä kommentti keskittymisestä! Olen samaa mieltä!

    VastaaPoista